domingo, 15 de dezembro de 2013

Αποφοίτησα TE ΓΥΝΑΙΚΑ


Αποφοίτησα TE ΓΥΝΑΙΚΑ
Από : William Vicente Borges

 
Έπλασα .
Δεν σχηματίζεται έχετε αντίρρηση
ούτε η αφηρημένη
Ούτε σκυρόδεμα .

 
Έπλασα
Δεν Σκόνη
Δεν Κόμπος
Αλλά ήταν το οστό
Είναι δύσκολο
Ποια είναι σταθερή
Ότι είναι ισχυρή
Τι είναι δικό μας .

 
Έπλασα
Να σταθούμε στο πλευρό
Για να τοποθετήσετε τη ζωή
Η κοιλιά , την πλάτη,
Στα δάκρυα της μητέρας
Αυτό προστατεύει , συντηρεί
Έκανα να guerrida .

 
Έπλασα
Και την ημέρα που κάνατε
Μήπως ο ύπνος τον άνθρωπο
Για να μην δώσει προαίσθημα .
Θα ήθελε μόνο τη δουλειά μου
Και τίθεται στην καρδιά σας
Ένα κομμάτι του εαυτού μου .

 
Έπλασα
Και οι άγγελοι ήταν έκπληκτος
Με τόλμη μου .
Για Σου έφερα όμορφη
Για έφερα απαραίτητη
Για την ornamentei
τρυφερά
με σαφήνεια
ευαίσθητος
Η ειδική έκανε .

Έπλασα
Ήταν δική μου ιδέα
Σοι έπλασε τον άνθρωπο
Αλλά τι είναι ο άνθρωπος χωρίς εσένα ;
Θα σας που χτίζουν το σπίτι είναι
Rocks τη βάση έτσι
Κυριαρχεί στον κόσμο .
Οι κατευθύνσεις που σας έδωσε ο
Ο άνθρωπος δεν καταλαβαίνει
Και ότι το στόμα ανοιχτό
Μείνετε ευλαβικά .

 
Έπλασα .
Δεν σχηματίζεται έχετε αντίρρηση
ή άμεση
Ή έμμεση .
Όπως έκανα τη σύζυγό σας .
Τα φώτα της ράμπας .

 
Έπλασα
Με μια αποστολή
Επιτρέψτε μου να σας χρησιμοποιούν
Όχι ως ένα αντικείμενο
Αλλά ως ένα εργαλείο
ως ευλογία
να αλλάξει αυτόν τον κόσμο σκυλί.

 
Έπλασα
Μια για πάντα
Καταλάβετε αυτό .
Δώσε μου το χέρι σου
Επιτρέψτε μου να σας οδηγήσω
Η ασφαλής οδική
Για σοι έφερε εύθραυστη
Για να εξαρτάται από μένα .

 
Έπλασα
Και πόσο καλό που σου σχηματίστηκε .
I διαμορφώνεται Te μου .
Δεν πρέπει να ντρέπεται
Δεν θέλω να είναι σαν ένας άνθρωπος
Δεν θέλω να είναι ένας άνθρωπος .
Θα αρνηθεί την τελειότητα μου;
Νομίζεις ότι έχετε κάνει λάθος
Στην προπόνηση σας ;

 
Έπλασα
Και την ημέρα που κάνατε
Ένιωσα πολύ καλά .
Για είδα ότι είχε σχηματιστεί
Μπορείτε γυναίκα.
Αλλά καταλαβαίνω δεν ήταν μόνο
Το πλευρό του Αδάμ
Αλλά ένα μεγάλο κομμάτι της
καλά μεγάλη
Από τη δική μου την καρδιά .

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Política de moderação de comentários:

A legislação brasileira prevê a possibilidade de se responsabilizar o blogueiro pelo conteúdo do blog, inclusive quanto a comentários; portanto, o autor deste blog reserva a si o direito de não publicar comentários que firam a lei, a ética ou quaisquer outros princípios da boa convivência. Não serão aceitos comentários anônimos ou que envolvam crimes de calúnia, ofensa, falsidade ideológica, multiplicidade de nomes para um mesmo IP ou invasão de privacidade pessoal / familiar a qualquer pessoa. Comentários sobre assuntos que não são tratados aqui também poderão ser suprimidos, bem como comentários com links. Este é um espaço público e coletivo e merece ser mantido limpo para o bem-estar de todos nós.