domingo, 15 de dezembro de 2013

من فارغ التحصیل زن TE


من فارغ التحصیل زن TE 

توسط: ویلیام ویسنته بورخس


 من به شما شکل گرفته است.تشکیل نشده می شینه انتزاعینه بتن می باشد.

 
من شما را تشکیلپودر نشدهگره نشدهاما این استخوان بوداین سخت استکدام شرکت استکه قوی استچه ما است .

 
من شما را تشکیلدر کنار ایستادهبرای بار زندگیشکم ، پشت،در اشک های مادرمحافظت از آن، حفظمن شما را guerrida .

 
من شما را تشکیلو روز که من به شما ساخته شدهآیا خواب انسانبه حدس نمی دهد.شما فقط کار من می خواستمو در قلب خود قرار داده استکمی از من .

 
من شما را تشکیلو فرشتگان شگفت زده شدندبا جسارت من .برای من شما به ارمغان آورد زیبابرای من ضروری به ارمغان آوردبرای ornamenteiBlandlyبا وضوححساسویژه انجام داد.
من شما را تشکیلاین ایده من بودمن تو را تشکیل مرداما آنچه انسان بدون تو است ؟این به شما که در ساخت خانه استسنگ گهواره تاغالب جهان است.جهت شما رو به اینمرد را درک نمی کنندو این دهان بازبمانید تا reverently .

 
من به شما شکل گرفته است.تشکیل نشده می شییا مستقیمیا غیر مستقیم .همانطور که من همسر شما ساخته شده است.محل موردتوجه وتماشای عموم .

 
من شما را تشکیلبا یک ماموریتاجازه بدهید به شما استفاده ازنه به عنوان یک شیاما به عنوان یک ابزاربه عنوان یک برکت و رحمتبرای تغییر این سگ جهان است.

 
من شما را تشکیلیک بار برای همهدرک این .دستانت را به من بدهاجازه بدهید به شما منجر شودجاده های امنبرای تو به ارمغان آورد شکنندهبه بستگی دارد به من .

 
من شما را تشکیلو چقدر خوب شما تشکیل شده است.I تشکیل ته من .آیا نباید شرمندهنمیخوام مثل یک مرد بودنمی خواهم یک مرد .آیا شما انکار کمال من ؟شما فکر می کنم شما اشتباهدر آموزش های خود را ؟

 
من شما را تشکیلو روز که من به شما ساخته شدهمن به خوبی احساس می شود.برای من تو را دیدم که او تشکیل داده بودشما زن .اما درک نه تنهادنده آدماما یک تکه ازخوب بزرگاز قلب خود من است.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Política de moderação de comentários:

A legislação brasileira prevê a possibilidade de se responsabilizar o blogueiro pelo conteúdo do blog, inclusive quanto a comentários; portanto, o autor deste blog reserva a si o direito de não publicar comentários que firam a lei, a ética ou quaisquer outros princípios da boa convivência. Não serão aceitos comentários anônimos ou que envolvam crimes de calúnia, ofensa, falsidade ideológica, multiplicidade de nomes para um mesmo IP ou invasão de privacidade pessoal / familiar a qualquer pessoa. Comentários sobre assuntos que não são tratados aqui também poderão ser suprimidos, bem como comentários com links. Este é um espaço público e coletivo e merece ser mantido limpo para o bem-estar de todos nós.